ANEXA la Planul de management pe 2014

REPARTIZARE ACTIVITATI PE COMPARTIMENTE

Având in vedere, Strategia de dezvoltare a SC BALNEOMEDCENTER SA, RÂMNICU VÂLCEA pe următorii 5 ani, echipa manageriala, formata din:

  •   MANAGER
  •   DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL
  •   DIRECTOR MEDICAL

isi stabileste pentru anul 2014 demararea urmatoarelor activitati , in cadrulOBIECTIVULUI STRATEGIC, „Creşterea calitatii serviciilor medicale”:

Activitatea 1 – Imbunatatirea calitatii serviciilor medicale

Subactivitati
  •   Monitorizarea activitatailor medicale in conformitate cu procedurile in vigoare
  •   Pregatirea personalului medical pentru raportarea exacta a tuturor activitatilor medicale
  •   Utilizarea si analiza informatiilor raportate pentru masurarea indicatorilor urmariti
Indicatori
masurabili
  •   rata mortalitatii intraspitalicesti pe total spital si pe sectie
  •   rata infectiilor nososcomiale
  •   indicele de concordanta intre diagnosticul la internare si diagnosticul la externare
  •   procentul pacientilor transferati catre alte spitale din totalul pacientilor internati
  •   numarul de reclamatii inregistrate ale pacientilor.
Termen de
realizare
  •   Activitate continua
Raspund
  •   Manager
  •   Director Medical
  •   Director Comercial
  •   Administrator
Verifica
  •   Manager

Activitatea 2 – Optimizarea proceselor si activitatilor desfasurate in cadrul spitalului

Subactivitati
  •   Imbunatatirea si fluidizarea managementului pacientului
  •   Optimizarea procesului de achizitii consumabile si externalizare servicii de la diversi furnizori
  •   Dezvoltarea sistemului informatic pentru perfectionarea analizelor statistice si financiare
  •   Dezvoltarea departamentului de marketing pentru promovarea optima a serviciilor medicale
Indicatori
masurabili
  •   Nr de propuneri semestriale ale sefilor de sectie
  •   Calendar de achizitii elaborat pana la 31 ianuarie an curentconform cu planul anual stabilit
  •   Modul informatic pentru interpretare statistica a nr de pacienti referiti din ambulator in spital
  •   Optimizarea bazei de date a pacientilor
  •   % de investigatii /consultatii /foi de observatie /tratamente prescrise salvate in unitate de timp in sistemul computerizat versus registre de cabinet
  •   Interfatare aparate medicale
  •   Elaborarea si implementarea unei strategii de promovare pe termen lung
  •   Nr de vizitatori pe site-ul spitalului
  •   procentul pacientilor transferati catre alte spitale din totalul pacientilor internati
  •   numarul de reclamatii inregistrate ale pacientilor
Termen de
realizare
  •   Activitate continua
Raspund
  •   Manager
  •   Director Medical
  •   Director Comercial
  •   Administrator
Verifica
  •   Manager

Activitatea 3 – Fidelizarea si dezvoltarea unei echipe medicale si manageriale de excelenta

Subactivitati
  •   Imbunatatirea comunicarii intra si interdisciplinare
  •   Imbunatatirea comunicarii cu pacientii
  •   Dezvoltare profesionala in concordanta cu abilitatile individuale si strategia sptalului
  •   Dezvoltarea profesionala manageriala pentru utilizarea optima a resurselor umane si financiare si atingerea obiectivelor anuale stabilite
Indicatori
masurabili
  •   Nr de angajati care pleaca
  •   Nr de angajati noi
  •   Nr de cursuri de formare profesionala
  •   Nr de reclamatii pacienti
  •   Nr de pacienti transferati la alte spitale
Termen de realizare
  •   Activitate continua
Raspund
  •   Manager
  •   Director Medical
  •   Director Comercial
  •   Administrator
Verifica
  •   Manager

Activitatea 4 – Pregatirea pentru acreditarea CONAS

Subactivitati
  •   verificarea /implementarea procedurilor specifice
  •   identificarea punctelor specifice de imbunatatire
  •   responsabilizarea adecvata a departamentelor
Indicatori
masurabili
  •   Numar lunar de aspecte rezolvate conform listelor de audit
Termen de
realizare
  •   30 Noiembrie 2014
Raspund
  •   Manager
  •   Director Medical
  •   Director Comercial
  •   Administrator
Verifica
  •   Manager

INCADRAREA IN TIMP A OBIECTIVELOR/ ACTIVITATILOR GRAFICE GANTT

Obiective/Activitati 2014
Lunile anului
Stadiu Verificat Actiuni
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
CRESTEREA CALITATII SERVICIILOR MEDICALE
Imbunatatirea calitatii serviciilor medicale Desfasurare continua 30/06/14  
Optimizarea proceselor si activitatilor desfasurate in cadrul spitalului Desfasurare continua 30/06/14 Foi pacienti salvate electronic Comunicare cu medici pentru complianta
Fidelizarea si dezvoltarea unei echipe medicale si manageriale de excelenta Desfasurare continua 30/06/14 Formare profesionala 2014: dr Melania Ciobanu
Perfectionarea trasabilitatii informatice a serviciilor medicale         In desfasurare 31/08/14 Creare site
Pregatirea pentru acreditarea CONAS   In desfasurare 31/08/14  

 

 

P

R

O

G

R

A

M

Ă

R

I