ANEXA la Planul de management pe 2014
REPARTIZARE ACTIVITATI PE COMPARTIMENTE
Având in vedere, Strategia de dezvoltare a SC BALNEOMEDCENTER SA, RÂMNICU VÂLCEA pe următorii 5 ani, echipa manageriala, formata din:
- MANAGER
- DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL
- DIRECTOR MEDICAL
isi stabileste pentru anul 2014 demararea urmatoarelor activitati , in cadrulOBIECTIVULUI STRATEGIC, „Creşterea calitatii serviciilor medicale”:
Activitatea 1 – Imbunatatirea calitatii serviciilor medicale
Subactivitati |
- Monitorizarea activitatailor medicale in conformitate cu procedurile in vigoare
- Pregatirea personalului medical pentru raportarea exacta a tuturor activitatilor medicale
- Utilizarea si analiza informatiilor raportate pentru masurarea indicatorilor urmariti
|
Indicatori masurabili |
- rata mortalitatii intraspitalicesti pe total spital si pe sectie
- rata infectiilor nososcomiale
- indicele de concordanta intre diagnosticul la internare si diagnosticul la externare
- procentul pacientilor transferati catre alte spitale din totalul pacientilor internati
- numarul de reclamatii inregistrate ale pacientilor.
|
Termen de realizare |
|
Raspund |
- Manager
- Director Medical
- Director Comercial
- Administrator
|
Verifica |
|
Activitatea 2 – Optimizarea proceselor si activitatilor desfasurate in cadrul spitalului
Subactivitati |
- Imbunatatirea si fluidizarea managementului pacientului
- Optimizarea procesului de achizitii consumabile si externalizare servicii de la diversi furnizori
- Dezvoltarea sistemului informatic pentru perfectionarea analizelor statistice si financiare
- Dezvoltarea departamentului de marketing pentru promovarea optima a serviciilor medicale
|
Indicatori masurabili |
- Nr de propuneri semestriale ale sefilor de sectie
- Calendar de achizitii elaborat pana la 31 ianuarie an curentconform cu planul anual stabilit
- Modul informatic pentru interpretare statistica a nr de pacienti referiti din ambulator in spital
- Optimizarea bazei de date a pacientilor
- % de investigatii /consultatii /foi de observatie /tratamente prescrise salvate in unitate de timp in sistemul computerizat versus registre de cabinet
- Interfatare aparate medicale
- Elaborarea si implementarea unei strategii de promovare pe termen lung
- Nr de vizitatori pe site-ul spitalului
- procentul pacientilor transferati catre alte spitale din totalul pacientilor internati
- numarul de reclamatii inregistrate ale pacientilor
|
Termen de realizare |
|
Raspund |
- Manager
- Director Medical
- Director Comercial
- Administrator
|
Verifica |
|
Activitatea 3 – Fidelizarea si dezvoltarea unei echipe medicale si manageriale de excelenta
Subactivitati |
- Imbunatatirea comunicarii intra si interdisciplinare
- Imbunatatirea comunicarii cu pacientii
- Dezvoltare profesionala in concordanta cu abilitatile individuale si strategia sptalului
- Dezvoltarea profesionala manageriala pentru utilizarea optima a resurselor umane si financiare si atingerea obiectivelor anuale stabilite
|
Indicatori masurabili |
- Nr de angajati care pleaca
- Nr de angajati noi
- Nr de cursuri de formare profesionala
- Nr de reclamatii pacienti
- Nr de pacienti transferati la alte spitale
|
Termen de realizare |
|
Raspund |
- Manager
- Director Medical
- Director Comercial
- Administrator
|
Verifica |
|
Activitatea 4 – Pregatirea pentru acreditarea CONAS
Subactivitati |
- verificarea /implementarea procedurilor specifice
- identificarea punctelor specifice de imbunatatire
- responsabilizarea adecvata a departamentelor
|
Indicatori masurabili |
- Numar lunar de aspecte rezolvate conform listelor de audit
|
Termen de realizare |
|
Raspund |
- Manager
- Director Medical
- Director Comercial
- Administrator
|
Verifica |
|
INCADRAREA IN TIMP A OBIECTIVELOR/ ACTIVITATILOR GRAFICE GANTT
Obiective/Activitati |
2014 Lunile anului |
Stadiu |
Verificat |
Actiuni |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
CRESTEREA CALITATII SERVICIILOR MEDICALE |
Imbunatatirea calitatii serviciilor medicale |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desfasurare continua |
30/06/14 |
|
Optimizarea proceselor si activitatilor desfasurate in cadrul spitalului |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desfasurare continua |
30/06/14 |
Foi pacienti salvate electronic Comunicare cu medici pentru complianta |
Fidelizarea si dezvoltarea unei echipe medicale si manageriale de excelenta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desfasurare continua |
30/06/14 |
Formare profesionala 2014: dr Melania Ciobanu |
Perfectionarea trasabilitatii informatice a serviciilor medicale |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
In desfasurare |
31/08/14 |
Creare site |
Pregatirea pentru acreditarea CONAS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
In desfasurare |
31/08/14 |
|